Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

GOLD SOUNDzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ακούω PAVEMENT.Η κα(υ)λύτερη μπάντα του πλανήτη;Όχι,έχω και άλλες στη λίστα μου.Αλλά ρε πούστη γαμάνε.Γαμούσανε πάντα τόσο άσχημα.Ακούω το Crooked Rain,Crooked Rain,το αγαπημένο μου από αυτή τη μεγαλειώδες μπάντα.Τι μπάντα δηλαδή,μπάντα με τα πάντα,μπαντάρα,αξιοζήλευτη ρε πούστη.Επανασύνδεση και τα δίνω όλα για να τους δω.Ξεπουλάω όλη την καύλα των 00's για πάρτη τους.Παρατάω την Μαριέττα στη φάση που ισιώνει τα μαλλιά της και παίρνω αεροπλάνο.'Μωρό μου πάω για τσιγάρα και έφυγα,γεια σας'.Χθες αυτό,όχι σήμερα.Είχα μια διαφωνία χθες με τον compatibility σχετικά με τη μουσική βιομηχανία.Ευρώπη,Αμερική και Καναδάς.Δε θα πω τη δική μου άποψη,ειδικά τώρα που είμαι με τα μπούνια Αμερική.Η μαλακία είναι πως στη μουσική αλλάζω συχνά γνώμες.Ανάλογα με την περίοδο που διανύω.Διασχίζοντας λοιπόν τα παιδικά μου χρόνια,σήμερα.εδώ, νοσταλγώντας φίλους,παρέες,μεθύσια,ξερατά,ερωτικές απογοητεύσεις,καυγάδες,εφηβικές καταθλίψεις...Όλα τα πέρασα παρέα με αυτά τα καριόλια.H φάση του lo-fi που περάσαμε πολλά αγοράκια,η αναπόφευκτη ταύτιση με τον Cusack στο High Fidelity,μόστραρε σε όλα τα top 20 ταινιών 00's,τα δικά σας....Μου γαμήσανε το σημερινό μου άραγμα όλα αυτά.Πάω να ρίξω παγωμένο νερό στο κεφάλι μου.Σύνελθε super,σύνελθε αγορίνα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου