Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Lovesparkles..............


Σήμερα είναι που γιορτάζουν οι ερωτευμένοι;Δύο μέρες κοιμάμαι,τρώω και έχω την πιο άρρωστη αγκαλιά που μπορούν να μου χαρίσουν.Η καφρίλα μου έπεσε σε τοίχο,γιαυτό παρουσιάζω σήμερα τους Daysleepers,μια αέρινη,παλιότερη κυκλοφορία(2008),μια κυκλοφορία dream pop,κολλάει στο πως νιώθω το κεφάλι μου αυτή τη στιγμή.Τα θέλω όλα μαζί τώρα,γλυκό,αλμυρό,ύπνο,πάρτυ,ποτά.Πολύ κρεπάλη και αυτό τελικά ήταν που μου έλειπε,παρέα με αυτόν τον δίσκο έχω ολοκληρωθεί.Για να μιλήσω πιο ξεκάθαρα ακόμα.Αν έχετε σκοπό να μείνετε μέσα,να ακουμπήσετε το ποτό σας στο τραπέζι απλώνοντας τα πόδια πάνω,κοιτάζοντας το τίποτα,αναπολώντας σκηνές από το χθες,αν το σήμερα είναι γεμάτο με κάποια μεγάλα κενά,που κατά καιρούς επισκέφθεσαι,αν θες απλά να σκεφτείς,δεν υπάρχει καταλληλότερη επιλογή.Drowned In a Sea of Sound .Σήμερα γιορτάζουν οι ερωτευμένοι;
-Πιάσε μια μπύρα από το ψυγείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου