Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

LITTLE GIRLS-CONCEPTS

Μετά από αυτά που σας έλεγα χθες,τις εξομολογήσεις μου σε κοινή θέα,τον έρωτά μου τον έδωσα στο supermarket και δεν πήρα και τα ρέστα.Ποιον έρωτα και από που και ως που;Μια ανάμνηση είναι που σαμποτάρει κατά καιρούς,πάντα απρόσμενα,τα όνειρά μου.Ένα σαμποτάζ,βρώμικο,αναπάντεχο,χωρίς ξεκάθαρα λόγια.Ακούω Little Girls,Concepts η δισκάρα,κυκλοφόρησε πέρυσι and for the record κανείς,μα κανείς να μην την αναφέρει στις λίστες των αγαπημένων δίσκων της χρονιάς;Χαζοπατάτε;Ξαναρωτάω,χαζοπατάτε;Το μέρος για να θάψεις αγνώστους,το 2009,ήταν το Exploding Head και θάψανε το θύμα και πολύ βαθειά.Δεν είναι αργά για ιατροδικαστικές διαδικασίες,άλλωστε δεν βρίσκεται πολύ καιρό στο χώμα,αναλαμβάνω εγώ τα έξοδα.Το Concepts είναι πιο προσωπικό,με χαρακτήρα,είναι το σαμποτάζ που με βρήκε στο μπουρίνι.Πάω στοίχημα πως θα το γουστάρετε όλοι όσοι είχατε ανακηρύξει τον Ackerman σωτήρα της χρονιάς.Έσωσε,για να μη λέω και μαλακίες και εγώ μαζί σας,μαζί σας σε αυτό το γαμήσι,αλλά αυτό αγαπάει και τις post-punk γκόμενες,πιο αλήτικο,πιο τσαλακωμένο.Καφεδάκι για το ξενέρωμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου