Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

JAPANTHER-ROCK & ROLL ICE CREAM

Have you ever been  busted?Of course ,yeah i'm in the police office & i'm shot & i am ready for that,i am ready to die,i am ready to die.
Δε ξέρω τι να γράψω για τους Japanther.Η μπάντα αυτή με έστειλε στο διάολο όταν σχηματίστηκε.Tα πρώτα δείγματα δουλειάς τους ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεχτα.Ο νέος δίσκος απογοήτευσε όλους τους fans,μαζί με τον προηγούμενο.Εντάξει,πέταξαν μεγάλο ποσοστό του θορύβου,μαλακώσανε πολύ,είναι γεγονός.Εμένα,όμως,μου άρεσε το Rock & Roll Ice Cream,αντιμετωπίζοντας μια άλλη μπάντα αυτή τη φορά,κάνοντας ένα βήμα παραπέρα για κάτι διαφορετικό.Δεν είναι δίσκος για το repeat στο ipod μου,όχι για να μου πάρει το κεφάλι,ένας καναπές και ένα κρεββάτι απόσταση,μερικά τσιγάρα και κουβέντα,λίγο γέλιο για να φτιάξει η διάθεση.Ξεχάστε τους Japanther που ξέρατε,στους τελευταίους δίσκους η μπάντα την κάνει από τον punk ήχο,χώνει αρκετά pop στοιχεία και μας κρατάει σε μια ατμόσφαιρα χαρούμενη με κάποιες αναλαμπές από τα παλιά.


But if you wait for me,i'll get you what you need,if you could find the pharmacy...She is the one...


*Κάποια που αγαπάω,τρελλά,πονάει πολύ σήμερα και θα ήθελα να επιλέξω να γράψω κάτι για εκείνη,αυτό που πραγματικά,όμως,ήθελα να κάνω ήταν να είναι εδώ ή να είμαι εγώ εκεί να της λέω ότι να'ναι για να γελάει. Αντί αυτού κάθομαι σα μαλάκας,και γράφω για τους Japanther.Γιατί;Γιατί;  
ask me what i came here for.

2 σχόλια: