Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Lives Like Satellites...(back to 90's for today)


Διάβασα κάπου πως οι Chokebore τον Νοέμβριο επανενώθηκαν.
Τυχαία.Από εκείνη τη στιγμή έβαλα να ακούσω όλους τους τους δίσκους.Μου αρέσανε(απλά;),τότε στην πιτσιρικίστική μου ηλικία,τώρα δε μου λένε και πολλά.Αν και το συναισθηματικό πάλι με έπιασε.
Αυτό το 'Cleaner' θα μου θυμίζει,πάντα,την πόρτα του παιδικού μου δωματίου και κυρίως το πόμολο σε εκείνη την πόρτα.Πάντα σκεφτόμουν να την ανοίξω και να φύγω όσο πιο γρήγορα γίνεται.Είχα και εγώ τα βασικά ψυχολογικά που στοιχειώνουν αυτά τα χρόνια.Πραγματικά την γούσταρα αυτή την μπάντα,όχι απλά,είχα ψύχωση.Περιόδευαν και με τους nirvana,που πάντα αγαπούσα,αλλά ποτέ δε λάτρεψα,με τους Butthole Surfers και τους GVSB.Τέλος πάντων,underrated και αυτοί,καλά όχι και τόσο εφόσον τους ήξερα τότε.Ή μήπως απλά έτυχε;Δε ξέρω,τα χρόνια τότε ήταν άλλα.Βολευόμασταν με ένα βινύλιο την εβδομάδα και αν και στις γιορτές παρτάραμε με λίγα περισσότερα.Τώρα που το σκέφτομαι,το 'Anything Near Water' ήταν δώρο του θείου μου.Το 'Black Black' που είναι και το δεύτερο μου απόκτημα από τους Chokebore,το αγόρασα σε μεγάααλη ηλικία.Τότε που την είχα δει καταθλιπτικός.Δισκάρα.Είναι ήδη πολύ αργά για να βουτήξω σε αυτές τις αναμνήσεις αλλά επειδή γαμάνε τόσο....μα τόσο πολύ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου