Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Πάλι τα ίδια..


Ακούω Best Coast,όσο περιμένω να κατέβει μια Αμερικάνικη ταινία.Τι λέγαμε πριν μερικές μέρες για Dum Dum Girls?Τα ίδια.Σπάνε τα νεύρα του super.Και έχω παραγγείλει και pizza.Άντε τώρα να φάω.Μα καλά τι έχει πιάσει όλες τις γκόμενες και γεμίζουν 7'',12'';Κυκλοφόρησε,λέει,αυτή η δεσποινίδα τρία πέρυσι και ένα single φέτος,φυσικά σε 7'',μόνο.Εντάξει,τα βινύλια και όλες αυτές τις vintagιές τις νιώθω.Και εγώ τέτοιο άτομο είμαι.Αλλά δε ξέρω,δηλαδή,καμιά φορά μου γυρνάει το κεφάλι τόσο άσχημα με όλο αυτό τον παλιατζουρέ ήχο που μπουκώνουν τους δίσκους οι δεσποινίδες σαν και αυτή.Ρε ηλίθια δεν ακούμε καν το κομμάτι που τραγουδάς!!!!!Αν την είχα μπροστά μου θα της έριχνα 2-3 χαστούκια.Lo-fi,garage pop,girls that rule??!!???!!??!?Είναι και άσχημη γκόμενα.Αν ήταν όμορφη κάτι καλό θα έλεγα.Τώρα δεν παίζει...
που πας ξυπόλητη στα αγκάθια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου