Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Yeasayer - Odd Blood


Παρακολουθώ με περίσσια υπομονή και αμήχανα την οθόνη του υπολογιστή μου.Τεντώνω τα αυτιά μου για να απορροφήσω τη κάθε δυνατή μελωδία που θα με κάνει να πω, ναι ρε πούστη μου οι Yeasayer είχαν καλό ντεμπούτο. και όλα αυτά για να μην κάψω το νέο δίσκο.Βασικά δε τους ήξερα, είναι που έχω και κάτι μουσικά κενά ναααααα.... με το συμπάθειο.Τώρα πως είναι δυνατόν μερικοί να ξέρουν τους πάντες... μέχρι και την τελευταία Καλλιόπη που έβγαλε δίσκο στην εξωτική Ελευσίνα, δε ξέρω.Τέλοσπαντων στο θέμα μας.Ξεκίνησα ακούγοντας το Odd Blood και παρατήρησα ότι πρόκειται για μία πίπα εν ολίγοις αλλά επειδή δε μου αρέσει η αδικία ιδίως σε πράγματα που δεν μπορώ να ακούσω, είπα να διαβάσω γενικά για τη μπάντα.Έτσι είχα την ευχάριστη έκπληξη να βρεθώ μπροστά σε κάποια σχόλια που αποθεώναν το ντεμπούτο τους και το κατεβάζω άρων άρων γιατί ο Μορφέας μου χτυπούσε την πόρτα.Λοιπόν εδώ έχουμε την εξής περίπτωση.Όμορφα εύηχα πλήκτρα και σάμπλερ αλλά μηδαμινές αλλά όπου υπάρχουν πληκτικές κιθάρες.Νόστιμα φωνητικά αλλά πλακωμένα με τόση ζάχαρη που σου κόβουν την όρεξη.Για να συντομεύω κιόλας,εδώ έχουμε μια τετράδα που για να γεμίσει το χρόνο της, βαράνε ντέφια και τσιμπάνε μεταξύ τους τα κωλαράκια τους.

Παρολαυτά μου δημιουργούσαν καλά vibes,που λένε και στο χωριό.Βασικά για να πετάξω και το ξερολίκι μου, νομίζω ότι αν ροκάρανε λίγο παραπάνω θα μιλούσαμε τώρα για κάτι φοβερό.  Προς το παρόν η πιο ανούσια πειραματική ψυχεδέλεια που έχω ακούσει εδώ και καιρό και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι ακόμα αναφέρομαι στον πρώτο δίσκο.Ο καινούριος είναι απλά ένα ανακάτεμα της ανακατοσούρας του παλιού.Τώρα στο τέλος του κειμένου αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν λίγο υπομονή και να γράψουν αντίστοιχες τραγουδάρες όπως το Wintertime.

2 σχόλια:

  1. Επιτέλους! κάποιος άλλος εκτός από μένα που δεν βρήκε την αιτία που ΟΛΟΙ οι άλλοι υποτίθεται ότι λατρεύουν τους yesayer. ακαταλαβίστικα πράματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aλήθεια δεν υποψιάζεσαι κάτι?Το αντίστοιχο φαινόμενο στην Ελλάδα μεταφράζεται κάπως έτσι.Όλοι γουστάρουν Πάνο Κιάμο (ή είμαι ντεμοντέ?) μα κανείς Κωστάκη Τουρνά.Ποιος φταίει γι'αυτό?Ε, το Star φυσικά και πως μεταφράζεται το Star στα αγγλικά....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή