Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

EELS - END TIMES



Αυτός ο δίσκος είναι να τον ακούσεις μία όταν ξυπνήσεις και έχεις νεύρα και άλλη μία όταν πας να κάνεις το νάνι σου και έχεις πάλι νευρά, διαφορετικά είναι too boring to hear.Σε περίπτωση που είσαι cool, ε τότε θα σε κοιμήσει .Πολύ μελωδικότητα για το τίποτα.Καταπνιγμένη μέσα σε ένα πιάνο και σε μία κιθάρα και ούτε καν ηλεκτρική και οι όποιες αναλαμπές για μπλουζ στιχάκια και ριφάκια...Α καλά....από νωρίς προδιεγραμένη η μοίρα τους.Tι παροξυσμός έπιασε τον Mr. Ε.?Καπάκια κι άλλο άλμπουμ?
Έχει αρχίσει να μου θυμίζει κάτι τραγουδιστές στο Αμέρικα που σκάνε μύτη σε ειδικές τελετές-συναυλίες για κάποιους σκοπούς π.χ σήμερα ας τραγουδήσουμε  όλοι οι γραφικοί  ένα τραγουδάκι για να δείξουμε πόσο ενδιαφερόμαστε για τους παραπεταμένους και αδικημένους του κόσμου.Κλάμα και οδυρμός.Ε, κάπως έτσι και αυτός στο μυαλό μου.Εντάξει δεν έχει γίνει ακόμα γραφικός αλλά το προσπάθει μου φαίνεται λιγάκι με το End TimesXαχα αυτό είναι, αυτός ο δίσκος είναι μία μουσική ευλογία για όλους τους κατατρεγμένους και άπορους.Πφφφφ...έχω ξενερώσει απίστευτα.Πολύ στοργή, πολύ αγκαλίτσας, πολύ γλυκούλης με τη κιθαρίτσα του αλλά βαριέμαι αφόρυτα αυτό που άκουσα.Σίγουρα το χειρότερο άλμπουμ τους, σίγουρα καμία σχέση με τις προηγούμενες δουλειές τους, σίγουρα δε θα το ξανακούσω ποτέ, σίγουρα έχω την ίδια έκφραση στο πρόσωπο με αυτή του γέροντα στο cover.Απόγνωση.Άντε τι κάνει, τελειώνει.....;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου