Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Transference my House to BRITT DANIEL please....


Ομολογώ πως αν με ρώταγε κάποιος πριν μερικά χρόνια αν μου αρέσουν οι Spoon , θα έλεγα : 'Ποιός ?αυτός ο ξανθομπάμπουρας?Παναγία μου!'.Α,δε μιλάμε για εμφάνιση τώρα, με συγχωρείτε , μιλάμε για μουσική.Σήμερα κυκλοφορεί επισήμως το 'Transference' .Το έχω λιώσει πολύ πριν τη σημερινή μέρα και το Σάββατο το αγοράζω επιτόπου.'Mαμά πάω μισό λεπτό μέχρι το Texas και επιτρέφω'.Αυτή τη φορά ξεπροβάλοντας όχι καμμιά βλαχομαμερικάνικη φιγούρα αλλά μια τζεντλεμανί-α που με κάνει να θέλω να φιλήσω χέρια γυναικών.'Σας παρακαλώ κυρία μου , δώστε μου το παλτό σας, μετά από εσάς , πολύ ευχαρίστως ...' και πολλές άλλες τέτοιες εκφράσεις που μου προκαλούν αηδία.Και εγώ gentleman είμαι , φέρομαι καλά στις γυναίκες , με υποκλίσεις αλλά καμιά φορά ..ξέρετε δεν είναι όλες οι γυναίκες το ίδιο.Με αυτό το ατυχές παράδειγμα σας λέω εμμέσως πως η νέα κυκλοφορία των Spoon δεν είναι Η κυκλοφορία,με την νέα γκόμενα μάλλον θα είμαι πιο ευγενικός.Παραμένει όπως και να το κάνουμε μια καλή νέα κυκλοφορία από μια φωνάρα που ξέρει πολύ καλά τι θέλει και προσέξτε...δε ζητάει τίποτα.Ξεκολλήστε από πρώην και καψούρες που ανήκουν στο παρελθόν,έσκασε στα δισκάδικα η νέα 'γυναικάρα'.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου