Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Therapy? But No Therapy.Last Night - Ntoukou Night


Mάλλον είχα ξεχάσει πως οι Therapy? είναι από τις πιο αγαπημένες μπάντες του ελληνικού κοινού αλλά η επιβεβαίωση έσκασε μόλις έσκασα και εγώ στο Kύτταρο τη χθεσινή βροχερή βραδιά.Πωωω, ρε γαμώτο τους έβλεπα όλους να χτυπιούνται σαν τρελοί και σκεφτόμουν...τι ακούνε που δεν ακούω?Γιατί εμένα μου περνάνε όλα στο ντούκου?Eντάξει είχα τα προβληματάκια μου αλλά και πάλι η διαφορά εμού με οποιονδήποτε άλλο εχθές ήταν τραγική.Εδώ να μου πεις χαρακτηρίστηκα γκρινιάρης πριν καλά καλά ξεκινήσει το live.Tι άλλο χρειαζόμουν για να περάσω καλά?Υπομονή!

Οι Therapy υπήρξαν πάντα η δευτεροκλασσάτη μπάντα που γουστάραν όλοι.Προσωπική αντίληψη αυτή.Θυμάμαι τους πάντες να τους ρωτάς "τι μουσική ακούς?" και όλοι να έχουν μετά από μεγαθηριακές επιλογές και τους καημένους τους Ιρλανδούς.Εντάξει συμπαθητική μπάντα αλλά κανείς μου φαίνεται δεν άκουσε ποτέ κάτι παραπάνω απο το Troublegum.Στο event τώρα, όλοι πέρασαν καλά, εγώ θα προτιμούσα να άραζα στα τραπεζάκια εκεί πάνω.Όλοι τραγούδησαν έστω και ένα στίχο, εγώ κανένα γιατί δε θυμάμαι ποτέ στίχους.Σε όσους δεν άρεσαν ποτέ, σήμερα θα έκαναν μία απαλήθευση ακούγοντας τι άλλο από το Troublegum κι αυτοί, εγώ όχι αλλά εντάξει παραλίγο, πάλι καλά που βαρέθηκα να ακούσω.Όλοι θα τους αποθεώνουν σήμερα, εγώ όχι γιατί όπως και να το κάνουμε it was just a ntoukou night...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου