Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

WOLF PARADE

Αυτό είναι μουσική.Με όλη τη σημασία της λέξης,της λέξης 'είναι'.Διαγωνισμός για ηλίθιους μου φαίνεται αυτό που κάνω σήμερα.Το κάνω καλά,έχω πρισμένα μάτια,το χρώμα στους τοίχους μου όσο και να το κοιτάζω δεν θα αλλάξει.Αν είχα μια επιλογή να τους βάψω θα τους έκανα κόκκινους και τους τέσσερις.Η πιο ακίνητη μέρα της ζωής μου ήρθε σήμερα.Και χωρίς το ίντερνετ η ζωή είναι πολύ καλύτερη.Δεν το ανακάλυψα σήμερα αυτό ,ευτυχώς για άλλη μια φορά.Από τους αγαπημένους μου δίσκους της δεκαετίας είναι το 'Apologies to the Queen Mary'.Αυτή είναι μουσική.Με όλη τη σημασία της λέξης 'μουσική'.Ποιο είναι το αντίθετο της κυκλοθυμίας;Τετραγωνοθυμία;Tριγωνοθυμία;Εγώ είμαι πολυγωθυμικός πίθηκος.Μπορεί κάποιος να με χαρακτηρίσει τα πάντα,όλο το ζωικό βασίλειο στις πλάτες μου το κουβαλάω.Πολυγωθημικοί και οι wolf parade.Αυτή είναι μουσική.Αυτή είναι.'Breathe in my mouth...'.Μια από της αγαπημένες μου ατάκες σε ερωτική ταινία λίγα δευτερόλεπτα πριν ο πρωταγωνιστής φιλήσει τον άλλο πρωταγωνιστή.Δε ξεκαθαρίζω αν την είπε αντρας ή γυναίκα.Η ανάσα ήταν πολυγωθυμική.Όπως και να το κάνουμε μουσική προερχόμενη από πολυγωνική ομάδα μουσικών έχει τα εξής τρία πιθανά αποτελέσματα:
α)Να είναι μια μαλακία και μισή πιθανότατα post rock και ασυνάρτητη μαλακία,κυκλοθυμική μουσική δηλαδή.
β)Να παίζουν συνεχώς το ίδιο,με πιθανότατο σενάριο να γίνουν hit για κανένα χρόνο με διάρκεια ζωής τέσσερα χρόνια , τετραγωνοθυμική δηλαδή.
γ)Να δημιουργηθούν οι WOLF PARADE , να πολλαπλασιαστούν,να φυτέψουν παντού σπόρους, παντού,πολυγωθυμικοί δηλαδή.
Η ντεμπούτο (2005) τους που ανέφερα παραπάνω είναι μουσική.Με όλη τη σημασία της λέξης ντεμπούτο.Θα συνεχίσω σήμερα να ακούω Wolf Parade γιατί αυτή είναι μουσική.Και η ακινησία σε μια πολυθρόνα στο μέγεθος τους σώματος μου μετράει αισίως 5 ώρες.


           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου